عکس | جنایت هولناک به خاطر نفرت از مردان همجنس‌گرا | قاتل سریالی به ۲ حبس ابد محکوم شد

یوسف پالانی، ۲۳ ساله، اهل اسلایگو ایرلند، به‌دلیل نفرت و خشمی که نسبت به همجنس‌گرایان داشت تصمیم عجیبی گرفت. او از طریق یک نرم‌افزار دوست‌یابی با مردان همجنس‌گرا قرار می‌گذاشت و به طرز هولناکی آن‌ها را به قتل می‌رساند.
عکس | جنایت هولناک به خاطر نفرت از مردان همجنس‌گرا | قاتل سریالی به ۲ حبس ابد محکوم شد
کد خبر : ۴۹۶۱۰

جنایتکار خشن ایرلندی که قربانیان خود را به‌صورت اینترنتی شناسایی می‌کرد و آن‌ها را به قتل می‌رساند به ۲ حبس ابد محکوم شد.

به گزارش بی‌بی سی، آوریل سال گذشته یوسف پالانی، ۲۳ ساله، اهل اسلایگو ایرلند، به‌دلیل نفرت و خشمی که نسبت به همجنس‌گرایان داشت تصمیم عجیبی گرفت. او از طریق یک نرم‌افزار دوست‌یابی با مردان همجنس‌گرا قرار می‌گذاشت و به طرز هولناکی آن‌ها را به قتل می‌رساند. نخستین قربانی او آنتونی بورک، ۵۰ ساله بود که سال گذشته وقتی در محل قرار با مرد جنایتکار حاضر شد، هدف حمله او قرار گرفت و با اینکه تیغه چاقو در چشمش فرو رفته بود، توانست از دست وی فرار کند. مرد جنایتکار روز بعد با مردی ۴۱ ساله به نام آیدان موفیت قرار گذاشت و در آنجا پس از بستن دست و پای طعمه‌اش با ۴۳ ضربه چاقو او را به قتل رساند. جسد آیدان روز بعد از جنایت توسط ۲ دوستش پیدا شد و پلیس از این طریق در جریان ماجرا قرار گرفت.

عکس | قاتل سریالی مردان همجنس‌گرا به ۲ حبس ابد محکوم شد

 

۲ روز بعد از این جنایت، در ۱۲ آوریل سال گذشته میلادی، جسد مایکل اسنی، ۵۸ ساله، توسط ۲ خواهرزاده‌اش درحالی‌که دست و پایش بسته بود و ۲۵ ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش وارد شده بود، پیدا شد. با کشف ۲ جسد، پلیس اطمینان یافت که با یک جنایتکار سریالی مواجه است و با ردیابی اپلیکیشن دوست‌یابی متوجه شد که قاتل قربانی چهارم خود را نیز پیدا کرده و با او قرار گذاشته است؛ بنابراین ۱۳ آوریل ۲۰۲۲، قبل از وقوع جنایتی دیگر مأموران خود را به محل حادثه رساندند و قاتل خشن را دستگیر کردند. این مرد که ابتدا جنایاتش را انکار می‌کرد در ادامه اعتراف کرد که صدایی از ذهنش می‌شنید که به او می‌گفت: «همجنس‌گرا‌ها را بکش».

چند روز پیش مرد جنایتکار برای ارتکاب ۲ جنایت محاکمه و به ۲ حبس ابد، به اضافه ۲۰ سال دیگر برای حمله هولناک به نخستین قربانی خود محکوم شد. به‌گفته مسئولان زندان، به‌دلیل خطرناک بودن این مرد، وی در سلول انفرادی زندانی است و وقتی به هواخوری می‌آید، ۳ مأمور زندان مواظب او هستند تا مبادا به بقیه زندانیان حمله کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر